Skip to content
Akcija Nema na stanju!

Čaj od nadzemnog dela zdravca

5.0 (1 review)

241.00 RSD (sa PDV)

Koristi se kod proliva, za ispiranje usta i grla i kod manjih oštećenja kože. Za površinsko skupljanje tkiva, za zaustavljanje krvarenja, kod upale organa za varenje.

Nema na stanju!

Šifra proizvoda: 602178 Kategorija: Oznake: , , ,

Opis

ČAJ OD NADZEMNOG DELA ZDRAVCA (ŽIVA TRAVA) – Moć bilja

Latinski naziv i familija: Geranium robertianum L. (Geraniaceae)
Opis: Jednogodišnja zeljasta biljka koja raste u šumama do 1800m nadmorske visine. Rasprostranjena je gotovo u čitavoj Evropi, severnoj Americi, severnoj Africi, Balkanskom poluostrvu. Stabljika je uspravna, razgranata, maljava, duga do 40cm. Listovi su brojni, podeljeni na 3-5 trodelnih, perasto isečenih režnjeva. Cvetovi su na dugačkim peteljkama, svetlocrvene boje.
Kao lekoviti deo biljke koristi se: Osušen nadzemni deo biljke u cvetu (Geranii herba)
Hemijski sastav: Nadzemni deo zdravca – žive trave sadrži tanine, flavonoide, gorka jedinjenja, smole.
Upotreba: Kod proliva, spolja za ispiranje usta i grla i kod manjih oštećenja kože.
U narodnoj medicini se koristi: Kao sredstvo za površinsko skupljanje tkiva, za zaustavljanje krvarenja, za zarastanje manjih oštećenja kože i sluzokože, kod upale sluznice organa za varenje.
Način pripreme i upotrebe čaja: Kafenu kašiku zdravca preliti šoljom (200 ml) ključale vode. Sud poklopiti i ostaviti da stoji 15 minuta. Procediti i piti dva do tri puta dnevno po šolju čaja između obroka.

Pakovanje: 80g

1 recenzija za Čaj od nadzemnog dela zdravca

  1. Dragana

    Poštovani,
    želim da napravim mešavinu za supruga od jednakih delova herbe zdravca, herbe rtanjskog čaja, grčkog semena i ploda peršuna za povećanje broja i pokretljivosti spermatozoida . S obyirom da nemate zdravac dostupan da li mogu neku zamenu za njega da uzmem, nesto sa slicnim efektom ili samo da uzmem ovo ostalo nabrojano, bez zdravca?
    Hvala unapred.

    • Institut „Dr Josif Pančić“

      Može i bez herbe zdravca, ukoliko ne uspete da ga nađete na drugom mestu. Ne zaboravite i na zdravu ishranu, izbegavanje stresa, kvalitetan san i laganu (ne preveliku) fizičku aktivnost.

Leave a customer review

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back To Top